- Rodzaj nieruchomości: Inny komercyjny
- Rynek: Wtórny
- Rodzaj transakcji: Sprzedaż
- Metraż: 37.30 m²
- Pokoje: 3
- Miasto: Warszawa
- Dzielnica: Praga-Południe
- Ulica: gen. Augusta Emila Fieldorfa Nila
- Numer oferty: 334276
- Rok budowy: 2004
- Cena za m²: 9785
- Piętro: 1
- Ilość pięter w budynku: 1
- Rodzaj budynku: Lokal handlowy/usługowy
Opis
Lokal handlowo-usługowy z potencjałem biurowym o powierzchni 37,30 m2 zlokalizowany w pasażu handlowym w świetnie skomunikowanej części Gocławia – komfortowy, monitorowany i gotowy na rozpoczęcie działalności już dziś
Szukasz lokalu handlowo-usługowego z dużym potencjałem konsumenckim? Interesuje Cię wyłącznie dobrze skomunikowana okolica, w której nie brak miejsc parkingowych dla przyszłych klientów? Najlepiej, by lokal nie wymagał dodatkowych nakładów finansowych, tak by można w nim było od razu rozpocząć działalność? Jeśli odpowiedź na te wszystkie pytania brzmi TAK, to świetnie trafiłaś/eś. Przedstawiam lokal handlowo-usługowy (z potencjałem biurowym) zlokalizowany na ul. gen. Augusta Emila Fieldorfa „Nila” (Gocław) z listą zalet, która przełoży się na maksimum komfortu nie tylko dla Twoich przyszłych klientów, ale co istotne – również dla Ciebie.
Z MYŚLĄ O TOBIE
Bezpieczeństwo, komfort pracy i realne szanse na odniesienie sukcesu – czy to nie o tym najczęściej myślą właściciele lokali handlowo-usługowych? Zacznijmy od bezpieczeństwa, które w pasażu zapewnia nie tylko monitoring, lecz również ochrona budynku, dzięki czemu lokal z całym wyposażeniem jest bezpieczny 24 godz. na dobę. A co możemy powiedzieć o komforcie? Zapewnia go metraż (ponad 37m2) oraz bardzo dobry stan zarówno pasażu, jak i lokalu, który nie wymaga żadnych dodatkowych nakładów finansowych. Co więcej, ustawny rozkład z pomieszczeniem głównym, zadbaną toaletą oraz zapleczem do własnej aranżacji umożliwia prowadzenie każdego rodzaju działalności – od handlowej, poprzez usługową, skończywszy na biurowej. Jest to miejsce z dobrą energią, w którym z przyjemnością można spędzić cały dzień, bez odliczania minut do zamknięcia. I na koniec najważniejsze – szanse na odniesienie sukcesu. Tu najistotniejsza jest lokalizacja, zapewniająca jak największą liczbę potencjalnych klientów. W tej kwestii chyba nie można wyobrazić sobie lepszego miejsca niż samo centrum jednego z największych osiedli mieszkaniowych Warszawy – lokal znajduje się w zasięgu ręki kilku tysięcy mieszkańców.
Z MYŚLĄ O KLIENTACH
Z punktu widzenia Twoich klientów jedną z największych zalet lokalu będzie jego lokalizacja w pasażu handlowym, która zapewnia komfort robienia zakupów/korzystania z usług bez względu na pogodę – pod dachem pasażu można się schronić nie tylko w deszczowy dzień, lecz także podczas wakacyjnych upałów. A gdy do lokalizacji dodamy dostępność bezpłatnych miejsc parkingowych, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, które ułatwiają korzystanie z pasażu również rodzicom z wózkami oraz przystanek autobusowy bezpośrednio przy budynku, to czy można stwierdzić, że w cenie lokalu zawiera się również gwarancja na odniesienie sukcesu? Biorąc pod uwagę całą listę wyżej wspomnianych zalet lokalu – tak, z czystym sumieniem można tak stwierdzić.
KOMUNIKACJA:
Przystanek autobusowy Meissnera 02 – bezpośrednio przy pasażu
Przystanek autobusowy Fieldorfa 01 – 450 m (5 min spacerem)
Przystanek autobusowy Horbaczewskiego 02 – 550 m (6 min spacerem)
W planach stacja końcowa 3 linii metra.